Zarzadzenie Wójta gminy Dobrcz NR 2/2004 z dnia 14 stycznia 2004 r.

Powolanie gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej oraz ustalenia zasad i trybu jej dzialania.

PODSTAWA PRAWNA: Na podstawe art. 8 ust. 3 i 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717) w zwiazku z art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzadzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z pózn. zm.)

TRESC: zarzadza sie, co nastepuje

§1. Powolac Gminna Komisje Urbanistyczno – Architektoniczna, zwana dalej Komisja,
w nastepujacym skladzie:
1) mgr inz. arch. Agnieszka Kujeth – Jaworska – rekomendacja Stowarzyszenia Architektów
Polskich, ponadto czlonek Kujawsko – Pomorskiej
Izby Architektów,
2)mgr inz. arch. Zofia Banach - rekomendacja Stowarzyszenia Architektów Polskich,
ponadto czlonek Pólnocnej Okregowej Izby
Urbanistów w Gdansku
3) mgr inz. arch. Pawel Lukowicz - rekomendacja Stowarzyszenia Architektów Polskich,
ponadto czlonek Pólnocnej Okregowej Izby
Urbanistów w Gdansku,
4) Halina Madejska - przedstawiciel Urzedu Gminy w Dobrczu.

§2. Na koordynatora prac Komisji powolac - Haline Madejska

§3. Zakres dzialania komisji, stosownie do przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717) zwanej dalej “Ustawa” obejmuje:
1. opiniowanie projektów studium uwarunkowan i kierunków zagospodarowania
przestrzennego Gminy oraz zmian studium (art. 11 pkt. 5 ustawy /;
2. opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz
zmiany planów miejscowych (art. 17 pkt. 6 ustawy),
3. opiniowanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy
(art. 32 ust. 2 ustawy)

§4. Komisja wydaje opinie wylacznie na posiedzeniach co najmniej 3 osobowych, w tym
z udzialem co najmniej dwóch osób rekomendowanych przez branzowe stowarzyszenie
i samorzady zawodowe.

§5. Posiedzenia Komisji odbywja sie doraznie – zaleznie od wystepujacych potrzeb z tym
zastrzezeniem, ze przedmiot opinii wraz z jego dokumentacja wymaga przedstawienia
czlonkom Komisji co najmniej na 7 dni przed wyznaczonym terminem posiedzenia Komisji,
przez koordynatora, o którym mowa w §2.

§6. Miejscem posiedzenia komisji jest siedziba Urzedu Gminy w Dobrczu

§7. Brak uczestnictwa czlonka Komisji, nie bedacego pracownikiem Urzedu Gminy, w trzech
nastepujacych po sobie posiedzeniach moze byc podstawa do odstapienia przez Gmine od
umowy laczacej ja z czlonkiem komisji, oraz powolania nowego czlonka Komisji.

§8. Za udzial w posiedzeniu Komisji wyplacane jest czlonkom Komisji, wynagrodzenie, którego
wysokosc okreslona zostala w umowach zawartych z czlonkami Komisji, o których mowa
w §1 pkt 1-3
§9. Terminy posiedzen Komisji ustala kazdorazowo koordynator w porozumieniu z czlonkami
Komisji.

§10. 1. Po zapoznaniu sie i po rozpatrzeniu przeslanych do zaopiniowania dokumentów Komisja
wydaje protokól zaopiniowania, który kazdorazowo musi byc podpisany przez minimum
3 czlonków komisji.
2. Do protokolu nalezy dolaczyc liste obecnosci na posiedzeniu Komisji.

§11. Zarzadzenie wchodzi w zycie z dniem podpisania.