Uchwała nr XXVI/305/2006
z dnia 28 marca 2006 r.
Rady Gminy Dobrcz


w sprawie ustalenia opłaty administracyjnej.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441) art. 18 i 19 pkt 1 lit. E ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84, Nr 200, poz. 1683, z 2003 r. Nr 96, poz. 874, Nr 110, poz. 1039, Nr 188, poz.1840, Nr 200, poz. 1953, Nr 203, poz. 1966, z 2004 r. Nr 92, poz. 880 i 884, Nr 96, poz. 959, Nr 123, poz. 1291, Nr 281, poz. 2782, z 2005 r. Nr 130 poz. 1087, Nr 164, poz. 1365, Nr 167, poz. 1399, Nr 169, poz. 1419, Nr 175, poz. 1462, Nr 179, poz. 1484).

Rada Gminy

uchwala, co następuje:




§1. Ustala się opłatę administracyjną za następujące czynności administracyjne:

1)za uzgodnienie dokumentacji projektowej pod względem infrastruktury gminnej – 50 zł od jednej działki,

2)za wykonanie wyrysu z planu miejscowego – 50 zł od jednej działki,

3)za wykonanie wypisu z planu miejscowego – 50 zł od jednej działki,

4)za wydanie warunków technicznych:

a) przyłącza wodociągowego – 100 zł,

b) przyłącza kanalizacyjnego – 100 zł.


§2. Opłatę za czynności, o których mowa w §1 uiszcza się w kasie Urzędu Gminy, przed podjęciem czynności.


§3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.


§4. Traci moc uchwała Nr XXXI/338/2002 Rady Gminy w Dobrczu z dnia 25 kwietnia 2002 r. w sprawie ustalenia opłaty administracyjnej (Dz. U. Woj. Kuj. - Pom. Nr 4, poz.62).


§5. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego.

Przewodniczący Rady Gminy

Halina Pietrzak